Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés előtt

Milyen tartalmú képet küldjek?

Ha a feltöltött kép rasszista,önkényuralmi,pedofilia jellegű nem vagyunk hajlandóak elkészíteni a terméket!

Milyen minőségű képet küldjek?

A legtökéletesebb eredmény elérése érdekében célszerű nagyon jó minőségű, nagy felbontású, jó fényviszonyokkal, valamint éles kontúrokkal rendelkező fotót feltölteni a rendelés leadásakor.

Milyen értékhatár felett ingyenes a szállítás?

Az 10000 Ft feletti rendeléseket ingyenesen szállítjuk ki. A termékek kosárba helyezése után, a szállítás költségét mi automatikusan levonjuk a végösszegből.

Rendelés

Hogyan fizethetek?

Webáruházban több fajta fizetés móddal is tudsz fizetni.

  • Utánvétes fizetés a futárnál  készpénzben vagy bankkártyával         
  • Kártyás fizetés a weboldalon - Stripe-vel valósulhat meg.
  • Bankkártyás fizetés - emailban minden minden információt elküldünk vásárláskor.
  • Paypal segítségével.

Megjegyzés: Az utánvéttel megrendelt, de nem átvett rendelések gyártásával és szállításával okozott költségeket minden esetben kiszámlázzuk, vagy követeléskezelőnek átadjuk.
(Átvételkor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával vagy telephelyünkön személyesen)
„fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” !

Hogyan tudom érvényesíteni a kupon kódomat?

A kuponkódot a rendelés véglegesítésénél tudod beírni, a helyes kuponkód beírása után automatikusan levonja az összeget. Egy rendelésnél csak egy kódot használhatsz fel és ezek kivételes esetekben összevonhatók más kedvezményekkel. 50 %-tól nagyobb kedvezmény esetén kupon érvényesítés nem lehetséges.

Melyik a rendelési azonosító?

A megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, ebben található meg a 2 betű és 4-5 szám pl.: BN1000, mint rendelési azonosító. Ez segít beazonosítani a rendelést, továbbá ennek megadásával tud az Ügyfélszolgálat a rendelésről bővebb információt adni, módosítani, valamint törölni.

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Minden megrendelésről küldünk visszaigazoló e-mailt. Ha a levelek között nincsen ilyen üzenet, akkor célszerű a spam, illetve a promóciók mappát is ellenőrizni. Előfordulhat, hogy hibás e-mail cím lett megadva vagy a tárhely telítettsége miatt nem érkezik meg az üzenet. Ilyen esetben az ügyfélszolgálattól lehet segítséget kérni (info@bogrenepper.hu), rendelési név alapján tudjuk visszakeresni a megrendelést.

Hogyan tudom törölni a rendelést?

Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és az ok rövid leírásával küldj kérlek üzenet az info@bogrenepper.hu címre és töröljük a megrendelést.

Hogyan tudok terméket törölni a rendelésből?

Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és a töröltetni kívánt termék pontos paramétereivel küldj kérlek üzenetet az info@bogrenepper.hu címre és a kollégák intézkednek.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés kézhezvételét követő 8 munkanapon belül küldjük ki, környezetvédelmi okokból elektronikus formában, a rendelésnél megadott e-mail címre.

Hogyan követhetem a rendelésem státuszát?

Megrendelési névvel és rendelési azonosítóval küldj kérlek egy üzenetet az info@bogrenepper.hu címre és kollégáink utánanéznek a rendelés aktuális státuszának. Amennyiben a rendelés már a futárszolgálatnál van, munkatársainktól e-mailben a rendelési azonosító megadásával el lehet kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a GLS honlapján a csomagkeresőbe: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Szállítás

Hogyan tudom átvenni a terméket?

Csomagjainkat kizárólag házhoz szállítással, GLS futárszolgálattal küldjük ki, személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Átlagosan a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig 2-4 munkanapot vesz igénybe a szállítás. Ezt az időtartamot befolyásolhatja a beérkező rendelési mennyiség és a szezonális akciók is. Munkatársaink folyamatosan azon dolgoznak, hogy a beérkező rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzák.

Hogyan értesülök a szállítás várható időpontjáról?

A szállítás időpontjáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.

Módosíthatom a szállítási címet?

Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és a helyes szállítási címmel küldj kérlek üzenet az info@bogrenepper.hu címre és javítani fogjuk azt. Ha már kaptál üzenetet a futárszolgálattól kérünk velük vedd fel a kapcsolatot a cím módosításához. GLS elérhetőség: 06 1/ 802-0265

Tudok módosítani vagy törölni, ha már a futárszolgálatnál van a rendelésem?

Abban az esetben, ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, a terméken módosítani nem tudsz, de a szállítási címet egyedi nyomon követési számoddal a GLS futárszolgálatnál tudod módosítani. GLS elérhetőség: 06 1/ 802-0265

Mostanra meg kellett volna érkeznie a rendelésemnek, hol lehet?

Átlagosan a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig 2-4 munkanapot vesz igénybe a szállítás. Ha több mint 7 napja rendeltél, kérünk a rendelési névvel és azonosítóval küldj nekünk egy üzenet az info@bogrenepper.hu címre. Kivizsgáljuk az esetet és a lehető leggyorsabban tájékoztatunk a rendelésed státuszáról.

Garancia

Mi a teendő, ha hiányos vagy hibás csomagot kapok?

Abban az esetben, ha megrendelésed hiányos vagy hibás állapotban érkezik meg, kérlek vedd fel kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az info@bogrenepper.hu címen és ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre. A számodra alkalmas napon küldünk egy futárt, aki visszahozza a rendelést. Ezt követően átvizsgáljuk a csomagot és újra küldjük a terméket. A termék cseréjének a feltétele, hogy a terméket és minden tartozékát használatlan állapotban visszaküldj. Az új csomag és a szállítás költségét cégünk teljes mértékben fedezi.

Hogyan történik a termék visszaküldése és a pénz visszafizetési garancia?

Mi csakis elégedett, mosolygós vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! A csomag átvételétől cégünk 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a tetszésedet, vagy ha nem vagy megelégedve vele. Kérjük, hogy jelezd az info@bogrenepper.hu címre a pontos hibát, két fényképpel és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot. Amennyiben 30 napon belül jelezted, hogy nem vagy elégedett a tokkal, ügyfélszolgálatunk a számodra megfelelő napon küld egy futárt a csomagért. Kérjük, hogy zárt csomagolásban készítsd elő a terméket és annak minden tartozékát, mert így tudod átadni a futárnak. Fontos, hogy csak olyan terméket tudunk visszavenni, amit nem használtál, ezért kérjük, hogy a rendelés kézhezvételét követően azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel. Ügyfélszolgálati munkatársunk több képet is kérni fog a termékről, hogy megbizonyosodjon a termék állapotáról. Az általad visszaküldött csomagot a beérkezést követően megvizsgáljuk és amennyiben jogosnak találjuk a kérést, egy helyesbítő számlát állítunk ki és megkezdjük a termék árának visszatérítését. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, küldd el számunkra azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézik a kollégák.

Milyen garancia érvényes a termékekre?

Olyan problémák esetén érvényes a csere, amelyek nem az ügyfél hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. A rendelés átvételétől számítva 30 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 30 napon túl azonban erre nincs lehetőség, csak a termék kicserélésére. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az info@bogrenepper.hu címre várjuk fényképpel igazolva.

Érdekes lehet